Dit is het vervolg op mijn boek Donderkat. Ben je niet op zoek naar Donderkat, maar naar informatie over mij, kijk dan hier.

Donderkat wordt in stukjes op het net geplaatst terwijl ik het schrijf. Als het af is, maak ik er een boek van.
Let op: ik maak er een boek van. Je mag het lezen, doorsturen aan je vrienden, uitprinten en bewaren voor mijn part, maar wat je er niet mee mag doen is: boek van maken en verkopen. Ik moet ook ergens van leven, nietwaar?
Elke maandag, woensdag en vrijdag zet ik er een nieuw stukje bij; meestal 's nachts.
Veel plezier ermee!

vrijdag 15 november 2013

Ziek

Vandaag geen aflevering van Donderkat.
Thijs is ziek.

3 opmerkingen:

  1. een trouwe lezer (Mariƫlle B)16 november 2013 om 17:24

    Beterschap Thijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel, trouwe lezer!
    Het gaat al weer beter hoor - eens te meer heb ik mijn bijnaam 'IJzerbuik' waargemaakt...
    maar de volgende aflevering komt pas maandag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de trouwe lezer weet16 november 2013 om 17:48

    Fijn dat het alweer beter gaat. Ik wacht geduldig. Je maakt drie keer per week mijn dagelijkse treinreis een stukje leuker!

    BeantwoordenVerwijderen